středa 19. listopadu 2014

Informačka n3

Ahojky lidi. Třetí dávka informací je tu

Zaprvé. Menší mezera ve vydávání. (Už nějsem narcis) Jak jste si nejspíš všimli, byl takový menší prodloužený víkend, což jsem využila pracovně. Aneb překladatelsky. Bohužel jsem zapomněla, že mám vydávat. Takže pardon.
Zadruhé. Úterní vydávání. Mám rozepsanou jednu poloanglickou povídku a jednu povídku o benátkách. Kdyby jste mohli napsat, o co máte větší zájem, byla bych ráda.
Zatřetí. Sherlock Holmes. Tenhle úžasnej SERIÁL mi ničí nervy tím, jak NEpokračuje. Nechce se někdo přidat a nakopat toho Mofata tam, kde slunce nesvítí??
Začtvrté. Doctor who? Taky sleduju. Ten naštěstí pokračuje, ale je ho pro změnu až moc. Teda zatím. Je pravda, že snižuji náskok. Momentálně bádám nad tím, co je ta otázka... Silence will fall, when the question is asked.
Zapáté.Opět Doctor. Pokud někdo taky nadává na to, jak Desítka zregenerovala, případně jedenáctka...nebojte. NEJSTE SAMI
Zašesté. Je u někdo pro nebo proti tomu, abych psala něco na Doctora nebo Sherlocka??? Pokud někdo pro, napište, co by jste chtěli. Pokud někdo proti, napište mi info.
Zasedmé. Mé naprosto nenarcistické JÁ. Jak možná víte nebo nevíte, asi nevíte, ale už víte, zdají se mi sny na pokračování. Asi tak rok. A je to dost PSYCHO, protože někdy nevím, co je sen. Ale jako OK. Ale ještě VÍC psycho je, když se ten STEJNEJ sen zdá ještě asi čtyřem lidem. Původně jsem znala jednu. A ted jsem ještě potkala další dvě. Super. Vůbec mi z toho nezačíná hrabat. VŮBEC...


Žádné komentáře:

Okomentovat