sobota 6. září 2014

Informačka

Čaute :)
Chtěla bych s vámi probrat několik věcí.
Zaprvé Larp s Bohem. Byla jsem informována že to není zábavné, takže jsem se rozhodla, že místo téhle povídky bud vydávat něco jiného. Ještě jsem se nerozhodla pro název, ale nebude to inspirováno filmy. Ne tak moc :)
Zadruhé. Škola. Jak jste si nejspíš všmli, začala nám škola. Mám nadepsaný kus Záhad, takže další mrtvé období nehrozí, ale je možné, že bude vycházet pravidelně jenom tahle série.
Zatřetí. Komentáře. Víte, psaní mě baví, ale ráda bych viděla nějakou odezvu.Nechci vás do něčeho nutit, ale bylo by to fajn a nejspíš by to i pomohlo s aktivitou.
Začtvrté. Trable s Lokim. Ráda bych se s vámi podělila o jednu vtipnou událost.
Znáte ten pocit, když ráno vstanete a víte, že dnešek bude zajímavý? No. Tenhle pocit mě navštívil třetí den, kdy byla škola. Ráno vstanu a ne že bych se opařila čajem, já se rovnou málem upálím. Tak si říkám, kašlu na čaj, vezmu si minerálku. Tak se ji snažím odšpuntovat a ta pitomá lahev mi rozřízla prst. Říkám si -dobrá vezmu si flastr- jenomže co se nestane. Z lékárničky na mě začnou padat věci. Naskládám vše zpět a zjistím, že už jsem měla jít na bus. Tak jakože urychleně vyběhnu z domu. To že se málem zaiju na schodech o psa neřeším a běžím na zastávku. Nasednu. A pak to začne hlásit, že autobus jede na zastávku Stará osada a že tam má konečnou. Miniinfarkt numeru dva. Nakonec se doptám, kde mám nasednout a jedu zpět. A pak ve škole zjistím, že nemá svačinu. Ale s tím asi musíte počítat, když jste zamilovaní do boha prankstera. Asi se hodně bavil.
Zapáté. Takovéhle kecy tu možná budou častěji. Nelíbí? Přeskoč.
Zašesté. Kdy budu vydávat? Už jsem to vymyslela :D V sobotu Záhady a zbytek zatím nepravidelně.
Zasedmé. Tímhle se řídím.

Žádné komentáře:

Okomentovat