pátek 27. března 2015

Sci-fi/steampunk/něco Prolog

Ahoj. Nějak se mi podařilo vymyslet další takový delší příběh...jenom ho musím napsat :D a aby vám to nebylo líto, tak vám ho sem budu postovat :) Zatím jenom prolog, ale bude toho víc :)
Jinak toto je čokoláda pro Katerínu Vendulku


Tento přběh je má originální tvorba. Prosím nekopírovat.




                Příběh, který vám teď budu vyprávět, se možná stal a možná ne. Nechci po vás, abyste mu věřili, prosím vás jen o jedno. Vyslechněte si jej. Z vašeho pohledu se bude jednat o budoucnost, ale pro mě to bylo už dávno. Jeden z mnoha paradoxů, se kterými se v průběhu děje setkáte. V době, kdy vše začalo, se lidstvo stihlo rozšířit po úctyhodné oblasti kosmu. Setkali se množstvím různých druhů, a pokud si myslíte, že to dopadlo jinak, než když tehdy objevitelé poprvé uviděli černocha, jste na omylu. Většina ostatních druhů byla naštěstí vyspělejší, než my. Jak po technické, tak po toleranční stránce. Lidé si o sobě rádi mysleli, že dobyli vesmír, nebo že vytvořili mezihvězdné aliance, ale začátky byly jiné. Lidé byli ve vesmíru trpěni jen z milosti. Tedy. Ve většině vesmíru. Byli i tací, kteří lidskou rasu používali jako laboratorní krysy. Proti takovým se stavěla skupina tří národů. Postupně se k nim přidávali další, a jak čas plynul, usadil se pro ně název Intergalaktická konfederace. Tak začal příběh lidstva jako aktivní součásti vesmírného dění. A můj začátek? Také nebyl nejsnazší.

6 komentářů:

  1. Juj to je zajímavý! :)
    čokoláááda! :D Jdu na ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super :D tak já jdu psát :D Ty komentáře vážně pomáhají s motivací :3

      Vymazat
  2. Ahoj, myslím si, že by to mohlo být docela zajímavé. Já taky píšu nějaké příběhy, jen mě zrovna nenapadá něco kratšího. Tyhle příběhy s podobnou tématikou dávám na tenhle web:
    knihy-cz39.webnode.com zkus se podívat, ale v nejbližší době tam toho moc psát asi ještě nebudu.

    jinak, podle mě je to spíš Inter... s velkým I. Nekritizuju to, jen to tak píšu raději. A těším se na pokračování.... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj
    odkaz jaksi nefunguje, ale děkuji za reakci.
    Jak sis nejspíš všiml, moc toho teď nepíšu, ale snažím se s tím něco dělat. Tak snad už brzy...

    OdpovědětVymazat