úterý 3. března 2015

Informačka n5

Ahoj. Čeká vás obvyklých 7 bodů obsahujících informace.
Zaprvé. Mám možnost sem něco napsat jenom proto, že jsem se ráno doblila...takže jsem doma a žužlu suchý rohlíky.
Zadruhé. Zítřek mám zabitej, protože máme vytvořit jakýsi projekt...tak jdeme s kámoškou po škole pro pizzu a pak ke mě tvořit...
Zatřetí. Ve čtvrtek jdu kamsi do knihovny dělat chodící ukazatel, nebo...nevím co...nikdo mi nic neřekne...fakt nevím, kdy všechno dodělám.
Začtvrté. V pondělí jsem se přihlásila do tvůrčího psaní a zbytek dne padá na rekonvalescenci po těch miniinfarktech...mám totiž jaksi problém prezentovat se, mluvit před lidma(i když byste to do mě nejspíš neřekli) a to z důvodu...šikany, která trvala přibližně půlku mého dosavadního života. Pfů...a je to venku...no nic.
Zapáté.Stalo se vám někdy, že jste se bavili o králících a prohlásili, že králíci mají štěňata? *le magor* ale co...všechno lepší než plošný bod *le kámoška*
Zašesté. Jsem ráda, že se tu vyskytl koment :) začínala jsem si myslet, že si píšu jen tak pro sebe...milá komentující, myslím (pokud se do té doby od nervů nezabiju), že tě vývin témat potěší
Zasedmé...sedmý bod...sedmý bod se může jít bodnout, protože jůtůberi sů illuminAti *ale pšt*

4 komentáře:

  1. Ahoj!
    Pokud jsem komentující já, děkuju a těším se. :)
    Nesmíš se zabít! :D
    Králíci mají štěňata? :D Dobrá myšlenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno to jsi ty :D
      Pokusím se :D
      Králíci mají malý králíky :D ale když přemýšlíš o psech vlcích a králících pak ano, :D králíci mají štěňata

      Vymazat
    2. a to je ještě normálnější varianta :D

      Vymazat