pondělí 23. března 2015

Ne-Tak-Zcela-Informačka

Ahojte. Znovu já, kdo jiný by to asi mohl být...
Znovu zdravím
Dneska jsem se rozhodla vybodnout na body. Takže to vezmeme v kostce. V dohledné době můžete čekat jednu sázku (napiš povídku o chemickém vzorci) možná jednu úvahu o náboženství, lehčí horor inspirovaný snem (proto nemám ráda výtahy) Několik dalších náhledů do mého mozku (vstup jen na vlastní nebezpečí) uvidíme, jak vyjde ta DarKi (je mi jedno, že se to oficiálně jmenuje TaserTricks nebo tak..), možná pár depresivních povídek, a nejspíš zalovím ve svých starých fandomech(xena, piráti z karibiku, harry potter, narnie, hunger games...no prostě tak něco)
Dále...nedávno jsem objevila úžasnou věc/styl s názvem steampunk...a lidi...když řeknu, že to poslouchám poslední dobou hodně...zdaleka to nevystihuje.
Nejspíš tím vytěsňuju blbý nálady. O víkendu jsem si udělala LOTR marathon. Krátkodobě to pomohlo...ale už zase se ty deprese hlásí...nějak bylo nějak bude...se mnou i beze mě...ale to je jedno.
Můžete taky čekat pár povídek inspirovaných písničkama...třeba teď poslouchám jednu, na kterou by se dala napsat celkem zlatá/sladká/roztomilá Sygin+Loki (výrazové prostředky a název shipu nechám na vás)
Chvíle zamyšleného vzduchoprázdna *tumbleweed*
Byli jste na tom někdy tak, že jste měli super náladu, smáli jste se všemu a najednou *pink* a jste zase v háji? A pak jste na všechny protivní...a pak je vám to řčástečně líto, ale ospravedlňujete se tím, že i když si to oni nezasloužili, tak vy taky ne? Asi není žádnou novinkou, že nemám ráda lidi.
Ale je to oprávněně...ne jako ta dnešní móda...
Asi založím sérii úvah s názvem Tisíc věcí co mě serou. (Cituju název blogu, který jsem někde viděla)
I can feel the darkness coming, and I'm afraid of myself. Call my name and I'll go running, 'cause I just need some help...I can feel the darkness coming, and I'm afraid of myself, call my name and I'll go running, 'cause I just need some help... kdo pozná text má ode mě poklonu a menší spoiler do budoucna. Protože na to určitě něco napíšu.
Obdivulu ty, co dočetly až sem. Klidně si řekněte, pošlu vám čokoládu.

PS: nemá někdo něco jako Einstein-Rosen most? Aspoň prototyp, nebo něco tomu podobné? Hlásím se dobrovolně jako pokusnej králík.

5 komentářů: