čtvrtek 30. října 2014

Itálie-moje kecy

Čaute :D
Omlouvám se, zase píšu pozdě :D asi už to bude zvyk :D
Dneska vám npíšu něco o Itálii :D
Jo a trochu jsem se vrtala v těch různých funkcích nahoře  a objevila jsem něco geniální. Už jsem zjistila, jak zakončit náhled příspěvku, nebo jak to nazvat. Takže jsem HAPPY




Před cca týdnem (+- autobus :D ) jsem se 'ulila' ze školy a jela s rodinou do Itálie. Přesněji řečeno do Lignána. Hotýlek, který měl mít 2 hvězdičky mi připomínal spíš králíkárnu. Ale balkon byl fajn. Myslím, že byl větší, než koupelna, ale co už. Bylo tam hezky TEPLO. Brouzdali jsme se v moři (které jsme měli BTW skoro před hotelem) a chodili v krátkém rukávu. I zmrzlina byla a ne jedna. Fotili jsme koně v moři a na pláži a já jsem zastávala funkci překladatelky. Jeden den jsme jeli do BENÁTEK, což bylo hodně super. Drobátko problém byl, že kámoška nakupovala stylem takovým, že jsme trčeli 2HODINY na 200METRECH. A to jenom zásluhou velikosti obchodů. Vešla do jednoho, byla tam 20 minut, vyšla, dva kroky, další půlhodina v háji. My koupili tři masky a pár vějířů na focení, pár přívěšků na klíče a pizzu. A pak jsme čekali. Nechápu, co tak dlouho vybírala, protože všechny ty obchody měly tak nějak stejnej obsah. A kýčovitej. Strašně. Na sv. Markovi bylo hejno holubů. Já se celou dobu těšila, že je uvidím letět, ale byli tak vykrmení, že jedinej způsob, jakje dostat do vzduchu byl je pořádně nakopnout, kčemuž jsem neměla daleko. Cestu zpátky jsme naštěstí jeli loďo-TAXIM :D sory za výrazy, ale neím, jak to jina říct. Ten sice hvězdičky neměl, ale viděla jsem jich hodně, protože měl proklatě nízkou střechu (díky Loki). I přes to to byl úžasný zážitek. U parkoviště byly další stánky, které okamžitě schvátily kámošku. Znova stejný obsah. Nechápu. Vůbec. Ale co no. Koupili jsme teda ještě kapitánskou čepici a další pizzu. Mňamí. Po chvíli jsme kámošku našli, jak vybírá náramky přátelství. Brala jich tak třicet. Dostala jsem taky jeden v barvách Anglie :3 Přece jenom má dobrej vkus, baba. Odvezli jsme ji do stájí a byli jsme pozváni na večeři. Ne že by se nám chtělo, ale šli jsme. Restaurace se mi nelíbila. Vůbec. A jídlo...no...najedla jsem se už v Benátkách, takžee. Ale dobrý. Další den znova pláž a focení. Daleší pizza. Mňam. Ten večer jsme šli znovu na pláž. Tentokrát kámoška vzala místo koňů psy. Bomba. Tak jsme se brouzdali a hledali mušle.
Je super, když se brouzdáte mořem. Méně super je, když po vás začne skákat pes. Ještě méně super je, když tem pes není váš...kámoška...zabit. A super určitě není, když ten pes je celej mokrej a skáče v tom moři a jste celí od vody. Fujky. A písek všude. Aspoň to hezky křupinkalo. Tak jsem se zmizela do hotelu osprchovat a převlíct. Píseček vážně VÁŽNĚ VŠUDE (díky Loki *DeathStare*)
A večer mi bylo špatně z paštiky, kterou jsem měla k večeři (Pizza už byla zavřená) A táta okupoval koupelnu (Loki?! *napřahuje se k ráně pánvičkou*)
Pak jsme jeli domů. Projeli jsme pásmem tunelů pod horami. Potom naše 'krásná země' Víte, jak se dá spolehlivě poznat? Dálnice (A silnice obecně) připomínají tankodrom. Zastavili jsme na benzínce. A ZIMA!!!! fuuuj. Zima. A ten náš spisovný slovník...bomba. Nevím, jestli se v cizích zemích nenadává, nebo tomu jenom nerozumím (o čemž pochybuju) ale Češi....no těm rozumím. Bohužel.
Toť je asi vše, takže se loučím.

Žádné komentáře:

Okomentovat