sobota 4. října 2014

Informačka n2

Ahojte :)
Druhá informačka je tu :D
Zaprvé JÁ (jo, někdy jsem narcis :P ) Moje momentální situace je následující: Jsem průběžně nemocná (jak nečekané), což pro Vás znamená pozitivum...celý dny ležím v posteli a píšu, a pro mě negativum v podobě dohánění školy a psaní testů...no nic, to se zvládne
Zadruhé Vločky (a tím nemyslím cereálie :D ) Jak jste si mohli všimnout, příběh zkončil. Kámoška mě za to málem zabila (prý jí lámu srdce každým příběhem). Ale berte to tak, že když mě zabijete, nebudu už moct psát :) a to přece nechcete ne? :D (jsem strašná a je mi to jedno 3:D )
Zatřetí. Povídka místo Vloček. Mám sepsanou osnovu v kostce, jenom ještě musím vymyslet jméno hlavní postavy. Pokud chcete, napiště do komentářů návrh na nějaké holčičí jméno :)
Začtvrté. Záhady. Včera jsem se propsala až na jedenáct tisíc slov, což je přibližně dvacet čtyři stránek. Zatím je publikovaných jen dvacet. Takže čtyři stránky rezerva. To se zrovna hodí, stihnu napsat tu další povídku.
Zapáté. Pojedu do Itálie a Benátek :3 jako sice to není Anglie, ale stěžovat si nebudu :) je asi neobvyklé jezdit na dovolenou k moři na podzim, ale není to tak úplně dovolená. Jde vpodstatě o to, že mamka bude fotit koně v moři a ti na pláž můžou jen v říjnu, nebo tak to aspoň chápu . A jak do toho zapadám já? :D Budu mamce dělat překladatelku, protože ona prostě angliky mluvit nezvládá.
Zašesté. Taky slýcháte pětkrát denně, že jste závislí na internetu? Nebo to jenom já? Aby jste to chápali. Mám notebook. Na ten notebook (jmenuje se Sebastián) si píšu školní zápisky. Takže učit se musím u něj... Další bod je psaní. To taky jinak než u PC nejde. (ne moc dobře) A to, že si u toho ještě stíhám psát s kámoškou...no komu to vadí. Kdyby nebydlela kdesi v háji na východním slovensku, tak si s ní klidně pokecám i jinak, ale takhle asi ne, že?
Zasedmé. Komu se moje kecy nelíbí, ať je nečte ;)

takhle by dopadla mamina :D

Žádné komentáře:

Okomentovat