pondělí 9. ledna 2017

Proč jsem se vydala lovit Pokemony.

 Ahojte


Dnes jsem nešla do školy. Bylo mi špatně. Ráno od žaludku a celkově psychicky. A hlavně se mi nechtělo. Kdybych tam něco potřebovala, dojdu tam a odsedím si to. Jenže testy dnes nebyly žádné, a zápisy si nepíšu ani když tam sedím. Tak co bych tam lezla, že? Ráno jsem se kroutila po posteli jako žížalka, neb křeče. Pak jsem si stáhla nějaké RPG na mobil. Ano, už nemám stařičkou nokiu, ale moderní huawei. Říkám mu Péťa. Textový roleplay se ukázal být chabým, ale dostačujícím, takže jsem zbytek rána balila pubertální AI za pomoci volby z přednastavených dialogů pubertálního klučiny. No. Byla jsem nejlepší kamarád. Pak ji srazilo auto. Utrpěla ztrátu paměti. Time skip. A za pět let se řízením osudu potkali znova. A tím to skončilo. Vyfriendzonovala mě pubertální AI. To si beru jako osobní urážku. No každopádně. Přesunula jsem se pak z postele do kuchyně. Ani nevím proč. Možná že tam bude tepleji. Topení u nás doma totiž funguje lehce podivně a děda o patro níž nám nevěří že na našem patře je zima. Bydlíme v rodinném domku, děda s babičkou v přízemí. Ano, oni tam teplo mají, ale tím to asi tak končí. Seděla jsem v kuchyni. Ani nevím, co přesně jsem dělala. Po nějaké době jsem se rozhodla že se osprchuju a převleču. Okolo poledne opadly introvertní sklony, a protože jsem někde položila usb ke klávesnici a myši, nemohla jsem hrát Skyrim. Rozhodla jsem se tedy udělat něco do školy a zajít do knihovny. A cestou se zastavit u několika pokéstopů Ano. Hraju pokemon go.  Než mě odsoudíte jako závisláka na moderních technologiích, nechte mě vysvětlit. Za A nemůžu být závislá na mobilu, který jsem dostala včera. Za B pokemony jsem jen spustila a nějakým zázrakem mi postava chodí v kruhu okolo našeho bloku sama od sebe. Nevím jestli je to celoappkový bug, nebo jestli jsem prostě ta čarovná, ale první večer jsem seděla hodinu a půl doma a dostala se na level pět. Pak mi došly pokebaly. No a dnes jsem tedy vyrazila na lov. Normálně bych šla ven i tak. Potřebovala jsem rozchodit myšlenky. Mám zlozvyk přemýšlení až moc. No. Díky pokemonům jsem nechodila jako bludná ovce, ale má cesta vždy někam směřovala. Zjistila jsem, že to má přímo terapeutické účinky. Než se začnete chytat za hlavu, data jsem zapínala vždy jen u stopu a při chození jsem je měla vypnutá. Zpět k terapeutickým účinkům. Dalo mi to pocit odůvodnění mých akcí. Byla jsem na procházce, toulala se po okolí, ale vždy jsem se snažila někam dojít. A když jsem došla, nastavila jsem si v mysli nový cíl. Přítomnost teček na mapě to značně usnadňuje. Nakonec jsem se odhodlala dojít i do knihovny, kde jsem si vybrala povinnou četbu a zamířila domů.
Proč tedy hraji pokemon go? Několik důvodů. Vždy jsem chtěla hrát nějakou pokemon hru, ale nikdy mi to nebylo dovoleno. Počítačové hry s výjimkou zoo tycoon mi nebyly povolovány. Velmi dlouho. Druhým důvodem je odůvodnění náhodných hodinových procházek po okolí. Bude jednoduší vysvětlovat, že jdu hrát pokemony, než že se prostě potřebuju jít jen tak potulovat po ulicích a na nic nemyslet. Třetí a neméně důležitý důvod je, že jsou ty malý příšerky roztomilý. Včera jsem strávila pět minut jásáním, protože jsem chytila svoji první Eevee. Malé okamžiky radosti se musejí schraňovat, ne?

Team Instinct all the way

Žádné komentáře:

Okomentovat