pondělí 19. prosince 2016

Sníh

Hodinu jsem chodila po venku, než mi zmrzl mozek natolik, abych sebrala odvahu a poslala to. 
Insecure? Check. Issues? Check. 
Sníh mi taje v ruce
kapka na zem teče
proč jen neuteče?
Sníh mi taje v dlani
a kapka na zem padá
bojím se mít ráda.
Kapka za kapkou k zemi se snáší
jak jenom říct že samota mě straší?
Kapka steče a zmizí do noci
třeba jsem rozbitá a není mi pomoci
Kapka padá a za ní druhá
chci ti to říct, ale jde to dost ztuha
Sníh z dlaně zmizel, pod nohama mlaská
jak blázen se ptám, jestli je tohle láska.
Tak jako sníh z dlaně dřív mizely mé lásky
mám to stejné čekat od hvězdné krásky?
Bojím se tě a miluji tě, skládám ti své srdce do dlaní.
Dej na něj pozor neb není na hraní.
Znič jej pokud chceš, víc zlámat už nejde.
Je tvé a já čekám co z toho vzejde.

Žádné komentáře:

Okomentovat