čtvrtek 1. prosince 2016

*

Ahojte.
Žiju, sice moc nepíšu, ale to se poddá. Vyhrála jsem jedny závody, začala jsem skákat, svět je fajn.
Co jsem dneska vytvořila to nevím ale celkem se mi to líbí.



Tupě zírám do texťáku
spílám si „ty perverzáku“

Nedám do kupy souvislou myšlenku
nudím se a chci být někde venku
pomalu prohrávám, oči mi temní
v sobě se ztrácím, jen občas zjemní

Nechtěla jsem být stvůra, jenže někdo být musí
občas se děsím, jak málo se mi to hnusí
lidé berou, tak vezmeme si něco zpátky
kdo zastaví mě, překazí mé hrátky

Kdo mě doopravdy zná, snad možná jen ty
svět mě nevnímá a špatně vykládá mé věty
už nejsem ta dívka, co chtěla jen někam patřit
být jako anděl, dokonalá a lepší zítřky spatřit
andělé padají, i já jsem padla
líbí se mi, kdo na mě hledí ze zrcadla

Možná mi je souzen krutý osud
je mi to jedno, zmetku padej odsud
dělám co chci a co se mi líbí
jsem lhář, který ale dodrží, co slíbí
nevím co chci, tak chci jenom tebe
stejně tam nepatřím tak nechte si nebe

Nikoho tam stejně neznám
a přátel mám už dost.

Ach má hvězdná princezna
jakou má nade mnou moc.

Jsem královna a teď tady vládnu
sleduju vločky, jak tancují v chladnu
tak pojď se mnou, k nohám ti složím svět
pojď do dálek, ke hvězdám, půjdeme hned
jsem snílek a věřím na zázraky
rozhlédni se a uvidíš je taky


Do bláznů mi spílej, řekni že ses zklamala
že nejsem co chtěla jsi ze mě mít…
to jsem to zase posrala
co? Zasloužím si někde hnít?
Ne. Prosím, nechte mě snít

Jsme všichni blázni, sedící na kameni
pijeme zkvašené ovoce, kouříme suché listí
svátosti čekající na znesvěcení
můžeme dělat co chceme, však kdo to zjistí?


Žádné komentáře:

Okomentovat