sobota 23. dubna 2016

Dávat francouzské mikrovlnce UI byl špatný nápad. V kuchyni zuří revoluce.


Ahojte,
 dnes troška humoru a sci-fi. Taková menší challenge. Stoslovný příběh. Možná jich bude víc.
 
Dotáhla jsem poslední závit a display přátelsky zablikal. Spokojeně jsem se usmála a oslovila nyní již inteligentní mikrovlnku.
„Jak se jmenuješ?“ Po displeji probliklo pár tvarů, které se nakonec ustálily na ANTOINE. Jo, to dávalo smysl. Francouzská mikrovlnka, francouzská UI.
„Antoine, udělej popcorn.“ Otevřela jsem dvířka a vložila sáček s kukuřicí. Sedla jsem si ke stolu a začala listovat Průvodcem robotikou.
Dvířka se s ostrým cinknutím rozletěla a do mě narazilo několik zrnek popcornu. „Trošku jsi to přehnal, příště kratší -AU-“ Začala jsem se krýt Průvodcem. Byla jsem ostřelována popcornem. Antoine zuřivě hučel a na displeji svítilo. VIVA LA FRANCE.

Žádné komentáře:

Okomentovat