pondělí 5. října 2015

Informačka n7

Ahojte.
Ono to žijee.




Bod jedna, aneb Když vám osud buší do hlavy a vy to stále nechápete. Nikdy bych nevěřila, že to řeknu, ale začala jsem si vykládat karty. A ještě k tomu přes internet. A zlatý hřeb večera dámy a pánové, ono to snad i funguje. Nevím jak, neptejte se mě. Každopádně mi milé karty stále omlácejí (yep, nevím jak to říct správně) o hlavu že jsem zamrzlá v jednom bodě a mám začít něco dělat. No a vzhledem k tomu že zbytek výkladu je nabitý pozitivní energií…here we are.
Bod dva, aneb Když jste v druháku a pořád to tak nějak nechápete. Jojo, nějak jsem prolezla prvákem, přiznávám, že kdybych na tu školu nekašlala tak mám lepší známky, ale tak co. Zpět k myšlence. Nějak nechápu, že už jsem druhák. Nějak mi pořád ještě nedošlo, že jsem na střední. Co kecám, já jsem vlastně ještě zaseklá na tom, že jsem v páté třídě. Jo, můj život fakt posledních pár let stagnuje.
Bod tři, aneb Když se vaše myšlenky nejspíš bojí. Mám plnou hlavu myšlenek. Jo. Nápadů na psaní a tak. Ovšem jakmile se na jednu z nich zaměřím, asi se začne stydět, protože není nikde k nalezení. A kolem hučí spousta dalších. Jediné, které zůstávají, jsou značně depresivní a…tak.
Bod čtyři, aneb Když začínáte uctívat čaj s Nutelou. Nejlépe v kombinaci. Přesně tak. Někdo si dává Nutelu na rohlík, někdo na chleba, většina jí tu hnědou hmotu samotnou…a pak je tu jeden exot, který ji konzumuje s černým čajem a mrní si jak je to výborný nápad. Vážení? Já si to asi nechám patentovat.
Bod pět, aneb Když začínáte litovat svých rozhodnutí. Kdo sakra vymyslel, že tu bude sedm bodů? Kdo sakra vymyslel, že dneska to bude ve stylu bod, bla bla bla, aneb bla bla bla? Kdo sakra vymyslel, že půjdu studovat něco, kde budu muset na praxi mluvit s lidma a ještě být nápomocná? Kdo sakra vymyslel, že si chci do očí rvát plastový nesmysly (kontaktní čočky) jenom proto, abych si to zase večer vyndávala a hysterčila, že to nezvládnu? Ano. Já.
Bod šest, aneb Když tvůrčí krize udeří a ty nemáš co k večeři. A vlastně ani pomalu nemáš důvod žít. A podobné depresivní myšlenky, těch je až moc. Tímto se chci omluvit, že nebyly žádné novinky. Nebo spíš že jich bylo hodně, slovy h-o-d-n-ě, málo.
Bod sedm, aneb tradice se musejí dodržovat. Tímto bodem vám slibuji svoji aktivitu. Minimálně větší než za poslední měsíc(e) Co kdybychom hodili Lokiho a řekněme nějakou elfku z Mirkwoodu do Narnie? Pořád ještě jsem dlužná jedno malé DarKi…pár hororů. No uvidíme. Přinejhorším sepíšu pár faktů o Steampunku, ASMR, pohanských tradicích…uvidíme.

2 komentáře:

  1. Vypadá to na menší depku. To znám, moc dobře. Naštěstí to mám vždycky jen tak dva tři dny - zrovna dneska jsem ji dostala. Taková ta podzimní, ta obvyklá.
    Chápu tvoje pochybnosti o škole. Pořád mi přijde, že mi něco v životě chybí... Přitom mi všechno dobře vychází, mám super přátele, dobrou třídu, doma je to okay. Zdálo by se všechno super. Ale ne...
    Divný pocit, že tu střední nedám, že už chci být pryč a mít to za sebou. Děsně se těším na vejšku, kde bude všechno úplně jinak a doufám i lepší pro mně.
    Nápady by u mě taky byly - dokonce pro všechny moje čtyři blogy - jeden mám aji tady na blogspotu. ;) Ale prostě ne a ne je zrealizovat. Ani jsem nestihla dokončit zážitkovník z Anglie, nehnu se s mou knihou, povídky na blogu stojí beze hnutí... Měla bych se praštit a poručit si, ať jdu do toho. Ale to nejde.

    Každopádně doufám, že mi tohle děsné období brzo skončí, jelikož se brzo zblázním. Nejspíš...

    Nutelu s čajem zkusím! Zní to jako super idea. :D
    Já na čočky kašlu, brýle forever. Bez nich si sebe nedokážu představit. prostě budu na pořád obrýlená. ;)
    Tys začala vykládat karty, já se začala modlit ke své oblíbené serálové postavě a kupodivu všechny mé prosby byly vyslyšeny. Neptej se mě proč, zeptej se jí.
    Nebo Ann. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Menší depka, větší depka, ono se to tak hezky střídá :D zkoušela jsem být i tvrdohlavě veselá, ale jediný výsledek byl, že mě ta hlava rozbolela...tak jsem začala povídku s 52 postavama *spoiler* a jde se vraždit :D oops :D *spoiler* ohledně čoček...já je chtěla do tanečních a na focení...máme pár hezkých benátských masek no a do těch brejle nenarvu :D no a bez nich nevidím ani špičku vlastního nosu :D

      Vymazat