úterý 7. července 2015

Nerozhodný tvůrce-nejhorší tvůrce

Ahojte
Po dlouhé době znovu já.
Jak jste si mohli všimnout, blog se potácí na hraně zapomnění. Ne mého, já na něj myslím, ale když není nic nového na čtení, co by jste tu dělali že ano. Moje neaktivita má ovšem vysvětlení. Konec školního roku přináší jako vždy zvýšený stres a povinnosti. Nebudu lhát, poslední týden před uzavřením známek jsem se držela na nohou snad jen díky čaji, ve kterém byla rozpuštěná kofila, a kokakole, kterou jsem pila také na litry. Spánek? Co to je. Následné prázdninové volno jsem prospala. A to pořádně. A když už se můj mozek vzpamatoval natolik, aby něco začal tvořit, tak nastala otázka -co-
A od toho jsi tu ty, milý čtenáři, aby sis určil, kdo bude v dalším příběhu. Jsem si vědoma toho, že komentáře si dělají co chtějí, a hlavně to, co nechce nikdo jiný, takže jsem vám to usnadnila. Zde můžete nalézt hlasování.  Budu vám velmi vděčná, když si zahlasujete. Toť ode mě zatím vše. Na hlasování máte čas do pondělí, pak začnu psáti.

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsi zpátky. Já bych teda nejvíc uvítala Hobita, Pp, ale Sherlocka nebo Piráty taky můžu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, středozem mi nezapadá do tohoto konceptu, ale stále pobíhá v mozku a žádá zpracování. :D Bude. Slibuju :D

      Vymazat