pondělí 10. srpna 2015

Něco co dělám často a něco co obvykle nedělám

Ahojte
Píšu pozdě a ještě k tomu ne to, co jsem slíbila, to dělám často.
Tentokrát je to taková jakási báseň. Ty si většinou nechávám pro sebe.



Tři hodiny v noci
Sedím tu a píši
Samota má mě v moci
Trčím v téhle říši

Spánek se mi vyhýbá
Ležím, zírám na nebe
Proč mě nikdo nelíbá
Myslím jenom na tebe

Vzpomínky ostré jako dýka
Tak zvláště to bolí
Nikdo se mě nedotýká
Brzo mě to skolí

Jak se žilo dříve
Paměť má už neví
Osud na mě kýve
Smrtka blbě civí

Zůstanu tu, zůstanu
I když na kolenou klečím
V bytě nebo ve stanu
Každý večer brečím

Tolik věcí normálních
Připomíná tebe
Zelená látka, bílý sníh
Vítr ve vlasech a tmavomodré nebe

Proč tě vidím v každé písni
V každém příběhu
Smutek jenom tísní
Není místo pro něhu

Konec stále nepřichází
Musím čelit světu
Nic mě jen tak nerozhází
Nesnáším tu větu

Svět je velké jeviště
Mají nás za blázny
City si nech na příště
Nasaď výraz prázdný

1 komentář: