sobota 21. února 2015

___/\________/\_/\__/\_/\_/\_

Pořád ještě žiju...


Ahoj
Omlouvám se za to dlouhé vzduchoprázdno.
Tak nějak se mi podařilo (netuším jak) vypnout veškeré nápady na psaní. Nejspíš to bylo tím, kolik šíleností se naskládalo na hromadu-musí se udělat a to HNED. Je mi líto, ale na fanfikce mě nějak přešla nálada/kreativita/whatever, takže bohužel, pokud se tu něco objeví, což JE v plánu, tak to bude čistě moje, (doufám) originální tvorba. Napadla mě třeba zomboapokalypsa ve starověkém Římě. Taky sem možná dám...no, nebudu rači nic psát dopředu, protože...známe se, že? :)

Takže k tomu podstatnému. Nebudu tvrdit, že budu vydávat každou sobotu. Nebudu tvrdit, že budu vydávat pravidelně nebo často. Ale tvrdím, ž BUDU vydávat i na blog. Píšu si tak trochu i knihu/dvě a jsem paranoidní ohledně toho, že by i to někdo okopíroval. A taky mám možnost něco psát do časopisu. Takže tak.
Vím, že bych toho asi měla napsat víc, když to je po takové době, ale...vážně nevím co. Snad jenom to, že teď mám týden volno, tak uvidíme, co budu psát.

Žádné komentáře:

Okomentovat