sobota 13. prosince 2014

Hobbit

Ahojte :D
Omlouvám se, že ve středu tu nebylo nic a že dneska sem píšu jenom nějaké kecy, ale přes týden jsem toho měla strašně moc (zase :( ) a dneska Vám sem chci o něčem napsat :)

VAROVÁNÍ: tento článek MŮŽE obsahovat nepatrné spoilery




Dneska o půl dvanácté jsem se vydala za dobrodružstvím do kina na Hobbita BOFA. No. Řekněme to takhle-v kině jsem nebrečela ale pořád jsem z toho ještě mimo. Není spoiler že Kili Fili a Thorin umřou. Není tajné, že trpaslíky moc nemusím, ale pár jich bylo fajn...a z těch několika málo to přežil jenom jeden. Ale popravdě mě víc bolelo,že zastřelili Thranduilovi losa. Pak každý další elf, který umřel. Alfrida bych nejrači zabila osobně, ale TEN neumře...jakože wut?

Ohledně bitvy obecně. Thorinovi bych vytrhala fousy za to, že se víc než půlku filmu chová jako magor, elfové mají jako vždy styl (a Thranduil...opovažte se mi někdo říct že je zbabělec...víte jak blbě se maskuje vražda? :D ) a ohledně lidí z Esgarothu...vždyť půlka z nich jsou ještě DĚTI...a jdou do bitvy...nene :o ale přilétají orli...všechno bude dobré.
A Azog...já to Thorinovi říkala...nečuč na něj, není mrtvej. 

Ale stejně mě nejvíc dostalo, jak Tauriel na konci...u mrtvoly...
Tau: Proč to tak bolí
Thran:protože to bylo opravdové
vzhledem k tomu, co Thranduil říkal předtím Leggymu...o jeho matce...já asi musím ve všem hledat skryté významy neboco, protože nikdo z těch, kdo tam byli se mnou to tam nevidí...prosím vás...pokud nejsem sama...napište mi :D prosíím :D nechci si připadat jako pošuk

A tak jsem smutně opustila kino s vědomím, že už nás nečeká žádné čekání na další díl...sérii...nic.
Nejspíš mě čeká smutný konec blázna, který se dívá pořád dokola na 6 filmů (+Thor a Avengers a všechno kde je Loki. heh)

3 komentáře:

  1. Thranduilova losa mi taky bylo líto. :(
    Já taky opustila kino ve smutku...

    Btw, tvůj blog mi doporučila moje kamarádka a líbí se mi tu. Pročtu si další články - hlavně ty o Hobitovi, já jsem totiž takový jeden velký elf. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej :D
      ono se to doopravdy někomu líbí ty moje šílené výtvory? :D to mě těší.
      Bohužel tě zklamu. O středozemi tu toho moc není :D ale píšu si na seznam a...uvídíme, jestli kolem poletí nějaký nápad :)

      Vymazat