sobota 19. dubna 2014

Začátek (úvaha a úvod)

Co je to vlastně začátek? Je začátkem vaše narození? Ale vždyť předtím svět také existoval. Je začátkem rok 0? Ale i předtím lidé žili a umírali. Je začátek vznik Země? Ale Vesmír existoval i dříve. Takže je začátkem Velký třesk? Ale co to vlastně třísklo? Já si myslím, že nic není úplný začátek, ale všechno je začátek něčeho. Stejně jako vánek v koruně stromu je začátkem bouře, tak tento příspěvek je začátkem mého blogu.

Jsem Lumona FoX. Můj začátek byla jedna veršovánka. A teď? Píšu příběhy a pomalu tvořím dějiny pro můj svět. Pro Lignii. Království v zemi nekonečných lesů, magie a oživlých mýtů. A co pro mě budoucnost chystá? Kdo ví. Ale momentálně doufám, že osud má v plánu mě dostat na střední školu a pak? Pak by neuškodilo, kdybych dostala trochu víc času, který bych mohla strávit psaním.


Na tomhle blogu se budou objevovat moje příběhy a povídky, občas nějaká kapitola mé knihy a někdy jen takové nějaké povídání o něčem neurčitém.

Díky, že jste dočetli až sem.

Lumona FoX

Žádné komentáře:

Okomentovat