pondělí 27. dubna 2015

Informačka n6

Ahojte, po dlouhé době zase já. (kdo jiný)
Berte těchto 7 bodů jakožto můj záchvat zodpovědnosti.
1. Omlouvám se, že jsem tu tak dlouho nebyla.
2. Omlouvám se, že věci zmíněné v předchozí informačce jsou odsunuty na neurčito. (znovu)
3. Tentokrát nebudu vypisovat, co mám naplánované, protoře...znám se. Ale já vážně BRZO něco přidám. Slibuju. Už mám dokonce jednu jednorázovku napsanou, ale je mna papíře a jsem taksi jaksi líná ji přepsat. Ale tak už bys mohla. A taky dnes bude tvůrčí psaní (kroužek) tak uvidím co vymyslím.
4. Vadily by vám básničky a jiná moje veršovaná tvorba?
5. Můj život se stává tak jednotvárným, že už ani nemůžu vymyslet sedum bodů
6. Zachránil vám někdy život hrnek čaje s čokoládou? Mě už jo. Včera. Ten pocit, když mám čaj raději než drtivou většinu lidstva...ehm...popojedeme
7. Poslední bod. Musím vymyslet něco zajímavého. Avengers II. Viděli jste herecké obsazení? Viděli? VIDĚLI? Tooooom. Ehm. Abych zněla trochu míň jak cvok. Mám plagát Black Widdow, Scarlet Witch, Quicksilvera, Capitana Ameriky a Nicka Furryho. Okej. To moc nepomohlo, co? ořád zním jako cvok. A víte vy co? HRDEJ :D ikdyž ředitele asi věnuju kámošce.
BONUS: posloucháte soundtracky? https://www.youtube.com/watch?v=0OBOOhxWDcY&list=PLvOEJSllb5rLJ5ygCaBQTMPooKnSlVmdU&index=1 toť můj seznam. Kdo zná všechny obsažené, má u mě možnost obědnat si nějakou povídku. Pokud znáte nějaká další díla...bud ráda, když doporučíte ;)
X

Žádné komentáře:

Okomentovat