středa 14. ledna 2015

Informačka n4

Ahojte. Jako vždy vás v informačce čeká sedm bodů, které vám poněkud osvětlí momentální situaci pisálkovu. Popravdě jsem se jenom potřebovala vypsat.


Bod 1. Omluva. Jak jste si možná všimli, blog poslední dobou trpí absencí novinek. To je zapříčiněno bodem 2 a 3, ale v bodě jedna se vám chci omluvit za tuto situaci.
Bod 2. Trhali mi zuby. A to čtyři. A to osmičky.A to bolelo. Popravdě jsem tak tři dny byla nadrogovaná nějakou blbostí proti bolesti, a potom jsem si hlavu obkládala mraženým hráškem, akže to je důvod, proč jsem teď týden nepsala. A protože nebyly zásoby, nebylo ani vydávání.
Bod 3. Škola. Přečetli jste někdy 8 knih, které vás absolutně nebaví nezajímají a ani tomu málem nerozumíte, za jeden večer? Já už ano. Aneb čtenářský deník. Teď mě čeká dopisování testů, sešitů, dalších testů...no chápete O:)
Bod 4.Totální mozkové vyčerpání. Ano. Nápady se líně válejí někde v koutcích mého mozku a úspěšně se ukrývají mému zraku. Takže trochu nevím co mám psát.
Bod 5. A když už něco píšu, tak takový můj projekt/knihu/whatever. Za což se vám omlouvám, ale ten příběh se píše sám, takže skoro nemusím přemýšlet.
Bod 6. Jak se to jmenuje, když ustává pohyb částic? Absolutní nula. Jak se tomu říká, když ustává mozková aktivita? Kóma? Klinická smrt? Škola? Vyberte si sami.
Bod 7. Člověk si spoustu věcí ani neuvědomí, než o ně nepříjde. Třeba takovu zchopnost otevírat pusu málo kdo ocení. Žvýkání. Artikulaci? Děláme každodenně spoustu věcí, o kterých si ani neuvědomujeme, že je děláme. Než nám je někdo znemožní dělat. To bylo tak trochu na zamyšlení. Tak se mějte.

Žádné komentáře:

Okomentovat